DOSTAWA I PŁATNOŚCI

DOSTAWA

Realizacja zamówienia zwykle trwa 3-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 10 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Zamówienia znajduje się  zawsze na stronie każdego produktu.

W przypadku zamówień dotyczących dostaw Towarów wymagających specjalnych warunków dostawy, ze względu na swoje właściwości takie jak w szczególności gabaryty, waga lub w przypadku wysyłki za granicę, termin dostawy będzie ustalany indywidualnie z Klientem.

 

PŁATNOŚCI

  • gotówka przy odbiorze osobistym w sklepie www.belever.pl
  • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy. Koszt dostawy Poczta Polska  – 8,90 zł (przesyłka do 30 kg)
  • płatność online Przelewy24 (DialCom). Koszt dostawy Poczta Polska  – 8,90 zł (przesyłka do 30 kg)
  • płatność za pobraniem. Koszt dostawy Poczta Polska: 11,80 zł (przesyłka do 30 kg)

UWAGA! Koszt wysyłki produktów o dużych gabarytach i wadze ustalany jest w momencie realizacji zamówienia, po wcześniejszym obliczeniu jego wartości i ustaleniu tych kosztów z Klientem.

Współpracujemy z agentem rozliczeniowym Przelewy24 (DialCom), który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami

 

INFORMACJE OGÓLNE – Oferowane metody dostawy oraz płatności w sklepie www.belever.pl

1. W sklepie www.belever.pl Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłka pocztowa – 8,90 zł (przesyłka do 30 kg)  przesyłka pocztowa pobraniowa,
b. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
c. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: 87-300 Brodnica, ul. Podgórna 80a
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przy odbiorze
Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
b. Płatność za pobraniem
c. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy ………………………………………….
Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
d. Płatność online – Przelewy24 (DialCom).
W przypadku wyboru formy płatności Przelewy 24 płatność obsługiwana jest przez operatora – DialCom24 Sp. z o.o. , ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
3. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
4. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.